czwartek, 21 maja 2009

Ciocia Dobra Rada radzi


1. Jak dbać o zdrowie?
2. Jak spędzać wolny czas?
3. Jak zarobić dobrą kasę?


Ad 1.


W trosce o własne zdrowie, w tym również psychiczne, starajcie się nie wbijać sobie potłuczonego szkła w kostki na rękach. Jeśli już musicie coś w siebie wbić, to – uwierzcie – lepiej celować w inną część ciała. Aczkolwiek tętnic również nie polecam.

Ad 2.

Nie przepadam za serialami. Serio. Ale niektóre mnie wciągają i oglądam niemal maniacko (przynajmniej do tego momentu, w którym te za-długo-kręcone zamieniają się w swoje własne karykatury). Jednym z takich wciągających seriali jest „Breaking Bad”. Niegrzeczny totalnie. Niemoralny bardziej od „Dextera” (czy „Dexter” w ogóle jest niemoralny?). Fascynujący ;-)
Polecam.

Ad 3.

Aby zarobić, należy wziąć książkę „Ósmy krąg piekieł” Krzysztofa Borunia i przerobić ją na scenariusz filmowy, a potem sprzedać go gdzieś w Hollywood. Jestem pewna, że kupią - i to szybciej niż „Autostopem przez Galaktykę” Adamsa.
Historia jest filmowa jak rzadko która i myślę o filmie na jej podstawie już od pierwszego przeczytania (lata temu! - to chyba była moja pierwsza książka s-f): inkwizytor z XVI wieku zostaje (prawdopodobnie dzięki UFO) przeniesiony w przyszłość (książka pochodzi z lat sześćdziesiątych ubiegłego wieku, więc odległa przyszłość wypadła autorowi w roku 2024) i nie bardzo się w tym zmienionym świecie odnajduje - deprecjonowanie ludzkiego rozumu i wiara w to, że rzeczy mogą pochodzić albo od Boga, albo być dziełem szatana, skutecznie przeszkadzają Ojcu Modestusowi w obiektywnej ocenie rzeczywistości...
Ale co ja będę pisać o fabule powieści! – przeczytajcie, to pogadamy ;-)

Oczywiście liczę na ustawowe 10% „znaleźnego” z zysków ze sprzedaży scenariusza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytelniku!
Oddaję Ci kawałek mojej podłogi - możesz zatańczyć, ale raczej nie zrywaj parkietu [no chyba, że naprawdę MUSISZ] ;-)
aalaaskaa