sobota, 27 października 2007

co ja tutaj robię?

Zamierzam tutaj kontynuować ten blog [lub - jeśli ktoś woli - tego bloga].

Zmieniłam tytuł dlatego, że ponieważ, bo ;-)
A gdyby ktoś miał z powodu nowego tytułu jakieś wątpliwości lingwistyczne [lub semantyczne], to wyjaśniam, że użyłam 'in', a nie np. 'by' ponieważ wszystko, co piszę, powstaje najpierw w moim wnętrzu - to, co widać na zewnątrz, jest tylko hologramem tego wewnętrznego Bytu ;-)

Pozdrawiam wszystkich Czytelników, których moje fanaberie adresowe nie zniechęciły i zamierzają dalej czytać to, co napiszę czyli... słowa, słowa, słowa :-)

3 komentarze:

  1. Inaczej tu...
    Pierwsze wrażenie: drażni mnie trochę to, że by wpisać byle głupstwo muszę się tyle nakombinować :) i to, że nie ma dat przy postach. Ale to tylko pierwsze wrażenie...
    Poza tym to Twoje podwórko i jeśli chce się bywać, trzeba się dostosować :)
    Pozdrawiam i niech pisze Ci się bezproblemowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog włącza się bez błędu 503 i nie ma reklam, a Ty marudzisz, Brutusie? ;-)

    Dziękuję za życzenia, a ponieważ Cię lubię, to - specjalnie żeby Ci zrobić przyjemność - włączyłam wyświetlanie dat.
    Zmieniłam też sposób dodawania komentarzy. Co Ty na to?
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku!
Oddaję Ci kawałek mojej podłogi - możesz zatańczyć, ale raczej nie zrywaj parkietu [no chyba, że naprawdę MUSISZ] ;-)
aalaaskaa